נשים רבות שיוצרות קשר עם סטודיול'ה צילום מעלות רשימת שאלות, והראשונה שבהן היא מתי עושים צילומי היריון. לאחר מכן צפות שאלות נוספות כמו איפה ואיך מתבצעים את הצילומים האלו. על מנת לעשות סדר נתחיל לספר מתי עושים את הצילומים ולמה כל כך מומלץ לבצעם.

למה צילומי הריון כל כך מומלצים?

קודם כל, אני ממליצה לכל אחת לבוא אליי לצילומי הריון, מכיוון שהניסיון מורה שבדיעבד תתחרטי שלא הנצחת תקופה ייחודית זו בחייך. ואם את נדרשת לאישור נוסף כדאי שתתייעצי עם חברות ונשים שאת מכירה שלא ויתרו על צילומים אלו, ותקשיבי לדעתן בנושא. סביר להניח שאם הן פנו אליי או לצלם ברמה וגישה דומה לשלי, הן יספרו לך שמדובר באחת ההחלטות היותר נכונות שקיבלו במהלך תקופת ההיריון. ההחלטה העניקה להן חוויה אישית בלתי נשכחת שחיברה אותן להליך הייחודי שהן עוברות, וגרמה להן להרגיש טוב עם מצבן ועם גופן. במקרים רבים הן גם היו מופתעות לטובה מתוצאות הצילום שהתקבלו.

אז מתי כדאי להצטלם בהריון?

לאחר שהבנת שלא כדאי לוותר על צילומי הריון, השאלה המתבקשת הבאה היא באיזה חודש עושים צילומי הריון. לשאלה זו אין לי תשובה חד משמעית. לרוב אני ממליצה להצטלם בין השבוע השלושים לשלושים וחמש כשההיריון כבר ניכר היטב, וכאשר הבטן כבר עברה את קו החזה והיא מאוד ברורה, יפה ועגולה. יחד עם זאת, יש נשים החפצות להנציח את ההיריון בשלבים שונים שלו, בין אם בתחילתו או לקראת סופו. כמו כן, יש הבוחרות לתעד את כל התהליך עם צילומי חוזרים בחודשים שונים. מעבר לכך, מועד ביצוע הצילומים מושפע מעוד גורמים, המשתנים בין כל אישה והיריון. כך למשל, יש מי שהינה בהריון בסיכון או נוטה ללדת מוקדם, ולכן כדאי לה שלא להתעכב מעבר לשבוע השלושים. בנוסף, בהריון מרובה עוברים של תאומים או יותר אני ממליצה להגיע בין השבוע העשרים ושבע לשלושים ואחת, ולהזמין מועד צילומים כבר בתחילתו של הסמסטר השני.

צילומי הריון בסטודיו 13

מענה לכל שאלה נוספת

בדרך כלל, אחרי שהוחלט על מועד הצילומים צפות ועלות עוד שאלות כמו איפה, עם מי ואיך להצטלם. התשובות לשאלות אלו הן מאוד אישיות ומשתנות בין כל אישה ואישה. כך למשל, יש שיעדיפו להצטלם בביתן, אחרות יעדיפו להתחבר לטבע ורבות נוספות יבחרו ביתרונות שיש לסטודיו שלי להציע.

בכל מקרה ולכל שאלה בנושא, הינכן מוזמנות ליצור קשר עם קרן דניאלי בסטודיול'ה צילום בטלפון 054-2471818.