המון הורים צעירים, לפני שמגיעים אליי מביעים פליאה מאורך הסשן, ולא מבינים למה לוקח כל כך הרבה זמן לצלם תינוק כזה קטן.

אז חשוב לי להסביר איך יום צילומי ניובורן מתנהל:

אתם מגיעים לסטודיו שכבר מוכן עבורכם – רקע ואביזרים לפי הצבעים שתיאמנו מראש, הסט, התאורה, הטמפרטורה הנכונה לתינוק. אתם נכנסים ברוגע, בשלווה (כי חשוב מאוד שכל היום הזה יתנהל ככה), ומתיישבים. אנחנו מתחילים לדבר, להכיר, אתם שותים משהו קר, ורק כשכולם מוכנים מתחילים את הסשן.

חשוב לי מאוד להתחיל את צילומי הניובורן כשהתינוק בידיים של ההורים, ככה יש גם תמונות משפחתיות, וגם אנחנו נותנים לתינוק זמן להתרגל לרעשים ולהבזקים, כשהוא בידיים מוכרות ואהובות. אחרי שהוא התרגל , אנחנו דואגות ביחד שהוא יהיה שבע ורגוע, עשה גרעפס, ויכול להתחיל לדגמן ברוגע.

ביום כזה של צילומי ניובורן, אני לא קובעת עוד צילומים. חשוב לי להיות כל כולי שלך. מרוכזת בך ובתינוק בלי הפרעות כדי שגם אם לא מצליחים לסיים בשעתיים-שלוש, לא קרה כלום, ואפשר להמשיך עד שהתינוק נרגע ומדגמן לי כמו שצריך. הכל מתנהל בקצב שלו, ולכן אני מתפנה כל כולי אליו ואלייך.

דבר נוסף שמאוד חשוב לדבר עליו הוא בטיחות בסטודיו. חשוב לי שתדעי שאצלי בטיחות זה מעל הכל. נכון שאני רוצה להגיע לתמונות הכי מקסימות ומטריפות שאפשר, ונכון שאפשר לעשות הרבה הרבה דברים, ויש המון אקסוסריז מעניינים כמו ערסל, קן,  אבל לא כל אקססורי מתאים לכל תינוק, ולכן גם אם תגיעי עם רצון לתמונה עם אקססורי מסויים ואני אראה שזה עלול בצורה כלשהי לסכן את התינוק, אנחנו נוותר עליו, ונבחר ביחד אקססורי אחר שיתאים יותר לתינוק שלך, וישמור עליו בטוח.

אחרי שסיימנו, והלכתם הביתה, העבודה עדיין לא נגמרה.

גם העריכה של צילומי ניובורן חייבת להיות מדיוקת ונכונה, כדי שלא יראו בכלל שעיבדתי את התמונה. חשוב לי שהעור שלו ייראה נקי עם מרקם של משי, ובצבע האמיתי שלו ולא צהבהב/כחלחל/אדמדם, כדי שבעוד 5-10-20 שנה כשתפתחו את האלבום תראי כמה מושלם התינוק שלך היה.

חשוב לי גם שתמיד כשתסתכלו על האלבום תיזכרו ביום הזה כחוייה מיוחדת ומפנקת, ולכן אני עושה הכל כדי שהוא יהיה כזה בשבילכם.

איך נראה סשן ניובורן

סטודיול'ה צילום הוא מותג, ואני לוקחת אחריות מלאה על המוצר שלי. כמה ימים אחרי צילומי התמונות עולות לבחירה בגלריה עם קוד אישי רק בשבילך. אם לא אהבתם את התמונות, תוכלו לקבל את כל הכסף בחזרה.

אז אם את בהריון, או שרק ילדת, או שאתם מכירים מישהי כזאת, אשמח אם תפנו אותה אליי. קרן 054-2471818

להשארת פרטים ויצירת קשר