אחת השאלות העולות רבות בפני  היא איך להתכונן לצילומי בוק בת מצווה?

למעשה אין ממש תשובה חד משמעית. כל ילדה היא עולם ומלואו שבימים אלה ממש מתעצבת ומגלה את האני הפנימי שלה. אנסה לפרוס בפנייך כמה קווים מנחים שיהפכו את היום הזה "מיום צילומים"  לחוויה בלתי נשכחת. אגלה לך סוד קטן כבר עכשיו, לי הכי חשוב מהכל – כשאת מתכוננת לצילומי בוק בת מצווה שלך – זכרי להיות את. כי כשאת עצמך הכל נראה הרבה יותר טוב.

 

שבוע לפני הצילומים

כשבוע לפני הצילומים, אני ממליצה לך להרים לי טלפון. בשיחה הזו חשוב לי לדעת הכל עליך ,מה שחשוב לך שיהיה או לא יהיה בחווית בוק לבת מצווה שלך. אני לא אקל ואשאל אותך על תחביבים, על דברים שאת אוהבת לעשות. במידה ואת אוהבת לרקוד – אל תשאירי מאחור את בגדי הריקוד שלך ואם מוזיקה היא בנפשך ואת מנגנת על כלי כלשהו, כדאי שגם כלי הנגינה יבוא להיות איתנו. או אם את אוהבת לרקוד, אז תביאי איתך יצירה או את הצבעים, אנחנו כבר נמצא מה לעשות איתם. חשוב כמובן, שהאביזר יהיה באמת אישי שלך, ותרגישי איתו בנוח – ככה התמונות ייצאו אותנטיות, ויראו אותך.
יובל טבעוני בוק בת מצווה רצה בים

אז מה לובשים?

צרי לעצמך כמה סטים של ביגוד, שיהיו לך את כל האופציות איתך בצילומים, ולא תתבאסי שלא הבאת בגדים מסויימים. לא בטוחה לגבי בגד מסויים? תביאי אותו גם!
אני ממליצה להביא איתך לצילומי בוק בת מצווה לפחות 4 סטים של ביגוד, אשר ישולבו עם אביזרים יחודיים שיתנו את הטאצ' הסופי ללוק מושלם. כמו כן אני מציעה מספר שמלות מהמגוון של הסטודיו שיאפשרו לך להשלים את המלתחה לצילומים. הבחירה תהיה בידיים שלך ,ואני כמובן אשמח לתת לך טיפים בזמן אמת מנסיוני. ככה אוכל ליצור לך בוק בת מצווה מגוון שכולו שלך.קולאז של עדי בבוק בת מצווה

 

כמו כן חשוב  להתלבש בהתאם לעונה, לא פעם אני נשאלת – אם חגיגת בת המצווה היא בקיץ, ואנחנו מצלמות את הבוק בת מצווה בחורף כשקר- האם זה לא נראה מוזר? –התשובה החד משמעית היא לא! להיפך – זה דווקא ייראה מוזר אם תלבשי גופיה בחורף, ותקפאי מקור. אין חשיבות לאורך הביגוד בבוק בת מצווה, לעומת זאת, יש חשיבות ענקית להרגשה שלך בזמן הצילומים. ככל שאת מרגישה טוב יותר ונינוחה יותר, התמונות בבוק בת מצווה שלך יהיו טובות יותר.

פריט אחרון שלפעמים בורח מהראש הוא כמובן – הנעלים. אל תשכחי להתאים את הנעליים (והגרביים!!) לסטים השונים של הלבוש , גם אם זה אומר להביא עוד זוג (או עוד שלושה). בצילומי בוק בת מצווה בטבע, עוברים ברגל מלוקיישן ללוקיישן, ולכן חשוב גם להביא נעליים נוחות בנוסף לנעליים שאיתן את מתכננת להצטלם.

בוק בת מצווה דניאל צידוני נעליים

 

מראה מראה שעל הקיר- איפור, שיער, ציפורניים?

אני מאמינה בצילום פשוט ונקי. צילום נטול תפאורה עמוסת אביזרים, בה המצולם הולך לאיבוד. ולכן תמיד אמליץ על איפור עדין ביותר, כזה שידגיש במעט, את תוי פנייך היפות ממילא ולא ייצר לך פנים אחרות, אין צורך במסכות. אל תתביישי לבקש עזרה מאמא, או אם תרצי אפשר יהיה לשלב מאפרת מקצועית שתלווה אותך לאורך החוויה.

השיער שלך הוא חלק בלתי נפרד ממי שאת, ולכן אני לא ממליצה לבצע שינויים דרמתיים במראה שלו- לא מומלץ להחליק שיער מתולתל וההפך, לצבוע חלקים ממנו או להסתפר יום לפני המועד, אך כן מומלץ שיהיה מסודר  ונקי. גם את הציפורניים חשוב לא להזניח, ואם את נוהגת למרוח לק אז כדאי שיהיה בצבעים עדינים ולא זועקים וכמובן בלי קילופים.

צילומי בוק בת מצווה של נועה בשמלה של הסטודיו

אני ממליצה מאוד להביא איתך מלווה אחת (אם יש אפשרות – הכי טוב שזו תהיה אמא), שתוכל לעזור לך וגם לחלוק איתך את החוייה הזאת.

 

לסיכום כשאת מתכוננת לצילומי בוק בת מצווה חשוב לי שתשבי עם עצמך ותחשבי – מה באמת את רוצה להראות לחברים ולעולם בתמונות האלה, איזה זכרון את רוצה שיישאר לך לעתיד הרחוק? זאת משימה לא פשוטה, ואני רוצה שתקחי אותה ברצינות, שיחד ננציח את הרגע הזה שבו היית מאושרת בדיוק כמו שאת.

 

רוצה להפוך את הטיפים שלי למציאות אצלי בסטודיו?

להזמנת בוק בת מצווה בלוקיישן אורבני בטבע או בסטודיו שלי, ולקבלת עוד פרטים ומידע בנושא, צרו קשר עם סטודיו'לה צילום   בטלפון 054-2471818.