לא אחת אני נשאלת איך מוצאים מקומות יפים לצילום בוק בת מצווה.

כדי שבוק בת המצווה יהיה מגוון, יש צורך במציאת לוקיישנים יפים בנוף טבעי ואורבני, ולא פחות חשוב – שיתאימו לסגנון הילדה.

את לא כמו כולם הכי מיוחדת

כל ילדה היא עולם ומלואו, ולכל אחת מתאים סגנון אחר, שאותו אני לומדת בשיחה אישית שאני עורכת איתה כשבועיים לפני יום הצילומים המתוכנן. אחרי השיחה, בה הילדה מספרת לי על עצמה, על התחביבים שלה, החלומות שלה לגבי בוק בת המצווה, אני יוצאת למשימה – מציאת מקומות יפים לצילום בוק בת מצווה של הילדה, בהתחשבות במה מתאים ונכון עבורה.

טיימינג טיימינג טיימינג

לפני הכל – חשוב לדעת מהן השעות בהן נצלם, כי את מסלול הצילומים אני בונה תוך התחשבות בתאורה המשתנה בשעות היום. השמש הישראלית ידועה כשמש קשה ופחות מחמיאה, ולכן חשוב לי מאוד לשים דגש על התאורה בשעות היום השונות בחיפוש לוקיישן לבוק בת מצווה  כדי לקבל תוצאה טובה.

לוקיישן לוקיישן לוקיישן

בנוסף, יש המון מקומות יפים לצילום בוק בת מצווה, בכל מיני מקומות בארץ. יערות, שדות, חורשות, גשרים, תחנות רכבת, שווקים, איזורים אורבניים מעניינים. חשוב מאוד לחפש לוקיישנים שקרובים גאוגרפית אחד לשני, כדי שנוכל להספיק כמה שיותר בזמן היחסית קצר שיש לנו ביחד. חשוב לי שהזמן יוקדש ברובו לצילומים, ולא יבוזבז בדרכים. כך הילדה תוכל להחליף כמה שיותר סטים של בגדים ותקבל מגוון גדול של תמונות אותן תוכל לבחור לאלבום.

ככל שיש בידי הצלם מגוון גדול יותר של מקומות יפים לצילום בוק בת מצווה כך הסיכוי לקבל בוק בת מצווה ייחודי ואיכותי גדל. חשוב מאוד שהילדה תיקח חלק פעיל בתהליך  בחירת הלוקיישנים, כדי שהייחוד האישי שלה ייראה בבוק.

בוק בת מצווה ביער בשמלה ורודה של הסטודיו

כמו כן, חשוב להישאר עם ראש פתוח. לפעמים הלוקיישן משתנה במהלך הצילומים או טיפה לפני, אם בגלל תנאי מזג אוויר, או שפתאום תוך כדי הצילומים ביחד חשבנו על רעיון חדש, וכך נולד לוקיישן חדש. בעבר צילמתי ילדה מתוקה אמיתית, שבזמן הצילומים בנו ההורים שלה בית חדש. באמצע הצילומים הציעה אמה שניסע לצלם בבניין, וכך נולד לו סשן יפהפה של צילום בוק בת מצווה באתר בניה, שהיה כל כך אישי וכל כך מיוחד.

חשוב לי שתדעי – לכל צלם יש מספר מקומות יפים לבוק בת מצווה. כדאי שתבדקי עם עצמך – האם המקומות האלו הם באמת את? האם את חלק פעיל בבחירת הלוקיישנים לבוק בת המצווה שלך? אלבום בת מצווה עושים פעם בחיים, וחשוב שתצאי עם בוק מהמם, ולא פחות חשוב – עם חוויה חיובית לכל החיים.

צילומי בוק בת מצווה בבית בבניה בשמלה תכלת מהסטודיו

הזמנת בוק בת מצווה –

להזמנת בוק בת מצווה בלוקיישן אורבני / באתרי טבע אחרים או בסטודיו שלי, ולקבלת עוד פרטים ומידע בנושא, צרו קשר עם סטודיו'לה צילום  בטלפון 054-2471818.