סטודיול'ה צילום של קרן דניאלי הינו סטודיו בוטיק איכותי, המבצע צילומי הריון מקוריים ומותאמים באופן אישי לכל אחת על פי אישיותה ורצונותיה. הצילומים נערכים באווירה נעימה, נוחה, תומכת ואינטימית, המאפשרת לכל אישה לגלות את עצמה ואת קסמיו הייחודיים והנפלאים של ההיריון בו היא מצויה.

 

יצירת אווירה נכונה לצילומי הריון ייחודיים

מבחינתי, צילומי הריון מהווים הזדמנות מיוחדת להעניק לאישה ההרה רגעי קסם בלתי נשכחים, אשר יעצימו את חיבורה לגופה ולעוברה. זאת באמצעות יצירת אווירה תומכת ונעימה שמאפשרת להפיק תמונות מיוחדות, יפיפיות ומרגשות. לכן, כל סט צילומי היריון מתחיל בהיכרות ראשונית בסטודיו וממשיך לצילומים מונחים המכוונים את המצולמת כיצד להשתחרר מול המצלמה, דבר המאפשר קבלת תוצאות מושלמות כבר בתחילת סשן הצילומים.

צילומי הריון מקוריים בניין מוזנח

צילומי הריון מקוריים ונשים

עבורי, צילומי הריון מגלמים את שיאה של הנשיות היפה והפורייה. אל השיא הזה אני מכוונת בצילומיי המבטאים את כל הקסם, הרוך, הנשיות, השלווה והיופי של תקופה ייחודית זו בחיי אישה. מעבר לכך, בעיניי כל הריון הינו ייחודי ושונה מרעהו, ולכל אישה הרה יש יופי חיצוני ופנימי משלה הבא לידי ביטוי בצילומים ייחודיים ומקוריים.

 

צילומי הריון בסטודיו ובטבע

עימי תוכלי לזכות במבחר איכותי ומקורי של צילומי הריון מיוחדים, הניתנים לצילום בסטודיו או בשלל לוקיישנים בטבע. הצילומים יביעו את הנס והייחוד שבמעשה הבריאה בעזרת מגוון בלתי נדלה של רעיונות יצירתיים ומקוריים. הרעיונות נובעים מהשראת הרגע, מעצם ייחודה של כל אישה, מהחיבור שלה לטבע ומהחיבור הנוצר בינה לביני. נתונים אלו יתבטאו בצילומים מרהיבים ביופיים ומרגשים, שיהוו מזכרת בלתי נשכחת מרגעי ההיריון המיוחדים.

צילומי הריון מקוריים במערה

לתפוס את יופיו של הרגע

בין אם צילומי הריון מתקיימים בסטודיו או בטבע, האפשרות להעניק לכל אישה צילומים מקוריים וייחודים נובעת מהיכולת לשקף ולתפוס את יופיו של הרגע. לשם כך יש ליצור אווירה מתאימה, אינטימית, נוחה ומשוחררת, המאפשרת לאישה להביע את רגשותיה ויופייה מול המצלמה ללא חשש וללא עכבות. אל היופי והתחושות גם אני כצלמת, כאישה ואם אהיה שותפה, ובעזרת כישוריי המקצועיים אוכל לבטאם בצילומים ייחודיים ועל זמניים. וכמובן, מדובר בצילומים ברמת גימור והגשה גבוהה ביותר, אשר יפארו כל אלבום וכל קיר שעליהם ייתלו.

 

הזמנת צילומי הריון מקוריים

להזמנת צילומי הריון מקוריים ויפהפהיים התקשרו עוד היום אל סטודיול'ה צילום בטלפון שמספרו 054-2471818. גם את מוזמנת להתקשר אליי לקביעת מועד צילומים, ולקבלת פרטים ומידע נוסף בנושאץ