בכל כמה זמן יש אחת שמרגשת אותי, וכזאת היא אליה. לפני כמה חודשים קיבלתי הודעה באתר, מאמא המתעניינת ב- בוק לבת מצווה.

רושם ראשוני

כבר בשיחה הראשונה איתה הבנתי שמצפה לי נערה מעניינת, ממשפחה מעניינת. כשטלי סיפרה לי שכל אירוע בת המצווה של אליה נדחה, וכרגע בכלל לא סגור אירוע, אבל חשוב לה מאוד לתת לאליה מתנה בוק לבת מצווה, התאהבתי. הרי כל כך חשוב לי שהצילומים יהיו חשובים למשפחה. שיהיה להם ערך מוסף, ולא סתם עוד צילומים כי חייבים.

התחלות קשות

כעבור כשבועיים נפגשנו לצילומים, והכרתי ילדה נערה מקסימה ונבונה, ההתחלה – כמו כל ההתחלות – היתה קצת קשה. אליה התרגשה, והיה לה קצת קשה להיפתח אליי ולמצלמה. אבל אני – לא מתרגשת מזה. אני כבר יודעת – הרי גם לי בכלל לא פשוט לעמוד מול המצלמה. בשבילי זה עניין של זמן. וכך גם היה עם אליה (כמו לרוב המצולמים שלי – גם הדוגמניות המיומנות 😉 ). אחרי כחצי שעה צילומים – אליה נפתחה, והצילומים התחילו לזרום.

הצלחה מסחררת

במהלך הצילומים, סיפרה לי טלי שהם בתהליך בניה של בית חדש, ושאלה האם אסכים לנסוע איתה ולצלם את אליה בבית שבבניה. כמובן שהסכמתי. צילומי בוק בת מצווה , הם לא רק צילומים לרגע. הם הזכרון שישאר עם אליה לכל החיים, ומה יותר יפה מאשר לצלם את המעבר של אליה מילדות לנערות, בתוך הבית הנבנה ומתעצב – שבו תגדל כנערה?

צילומי בוק בת מצווה בבית בבניה

הרעיון הזה של טלי – הוביל לצילומים מקסימים, יוצאי דופן, ומרגשים. אליה בתוך החדר שיהיה שלה, יושבת בסלון, ובעוד מקומות בבית. 2 דברים שנבנים ומתעצבים ביחד – אליה המתעצבת כנערה, והבית המתעצב ויהיה למקום שבו תעביר את רוב השנים היפות שלה.

כל נערה כזו, כל סיפור כזה, חודרים לחיים האישיים שלי. אליה המקסימה עם עיני האיילה, והמשפחה התומכת והאוהבת, נכנסה אליי ללב לנצח. היא התחילה בביישנות גדולה, ולאט לאט נפתחה – והפכה את הצילומים למרגשים ונוגעים, וכך – כל מי שרואה את בוק בת המצווה של אליה – רואה אותה, את אליה, ואת כל מה שהיא הביאה איתה. מבחינתי – זו ההצלחה המסחררת.

בוק לבת מצווה של אליה ביער עם נדנדה

 

 

לקביעת מועד צילומים ולקבלת פרטים נוספים בנושא.