גילוי נאות:

לפני שהיה לי הסטודיו שלי, תמיד חששתי ללכת להצטלם.

הרי באתר של הצלם/ת תמיד אני רואה צילומי הריון כאלה נפלאים, שאין אפשרות בעולם שגם לי יהיו כאלה צילומי הריון.

הרי אני לא דוגמנית, יש לי צלוליט, אני בסה"כ 1.52 ושוקלת כמו פילה, אז…. אין מצב. אני אוותר.

וזו אחת הטעויות הכי גדולות של הריוניות רבות.

האמת המרה:

אז החלטתי החלטה. להוציא לאור את האמת.

האמת היא, שלמעט דמי מור, אנג'לינה ג'ולי, ואולי עוד כמה כאלה, כל ההריוניות לא מושלמות. לכולן יש צלוליט, ועודף משקל ועוד כמה דברים פחות נעימים.

אני זוכרת שכשרק נכנסתי להריון, הרגשתי בחילות שבוע שלם. בדיוק היינן בחגיגה משפחתית, ושתינו לא מעט, אז ייחסתי את הבחילות הנוראיות לאלכוהול. ולא הבנתי למה זה לא נגמר, יום למחרת – בסדר. יומיים – גם. אחרי 3 ימים הייתי בטוחה שמדובר בקלקול קיבה. אחרי שבוע, הבנתי. אני בהריון.

שמחה וטובת לב הלכתי לרופאה, ואז גיליתי את ההפתעה הגדולה עוד יותר…. "את אכן בהריון. כפול. יש כאן 2 שקי הריון". מה?? תאומים?? וואווווווו איזו התלהבות.

עם הימים והשבועות שחלפו, ככה חלפה גם ההתלהבות בהקאות, בצרבות, בבצקות, ובתחושת כבדות ועייפות שלא נגמרת.

אז איך לעזאזל הן נראות כ"כ טוב בצילומי הריון??

בקלות. הכל תלוי באיך נראה היום הזה.

צילומי הריון בעייני חייבים להיות חוויה. אני לא מוכרת רק צילומים. אני מוכרת חוויה. חוויה מצולמת. החלטתי לצאת מהשגרה הקבועה של "שימי פה את הראש, את היד תטי לכיוון הזה, נהדר, קליק".

כדי שתהיי במיטבך ביום צילומי ההריון, אני מנהלת אותו ככה שיהיה לך הכי נעים ונחמד. יציאה מהשגרה המעייפת והשוחקת, ליום שכולו חוויה, כי את התקופה הזאת כ"כ חשוב לתעד, ושבעוד 10 שנים, כשתראי לבייבי שלך איך היית כשנשאת אותו בתוכך, תיזכרי ביום הזה כחוויה כיפית ומרגשת.

כבר משיחת הטלפון הראשונה אני לומדת להכיר אותך, מי את, מה את אוהבת ואיך, ומתחילה לרשום לעצמי רשמים.

ביום הצילומים עצמו, את מגיעה אליי נטולת דאגות. מעכשיו, כל העולם בהמתנה. זה זמן איכות שלך עם עצמך, ועם ההריון המתפתח, ואני שם כדי לשמור לך את הרגעים האלו ולתת לך משהו שאת אוהבת ומתחברת אליו.

במידה ותרצי מאפרת לצילומים (תמיד מומלץ, כדי להוציא את המיטב), גם לזה את לא צריכה לדאוג. אני דואגת להכל בשבילך.

וכן, אני כן אעזור לך עם איפה לשים את היד ואיך לעמוד, והכל בדרך שתהיה לך הכי נוחה, ותחמיא לך הכי הרבה.

אוקיי, אז הפוזות מעולות, לקחתי מאפרת, הסטיילינג נפלא, ומה עם כל השאר? עדיין יש לי צלוליט!

אז זהו. שיום הצילומים לא נגמר ברגע שאת הולכת הביתה. בצילומי הריון (כמו גם בצילומי ניובורן וצילומים נוספים), העבודה הקשה מתחילה עכשיו.

עיבוד התמונה. פוטושופ.

צלמת הריון  חייבת להיות גם אמנית פוטושופ. אחת כזאת שתעשה פוטושופ כזה עדין, שיוציא אותך מושלמת, ועדיין לא יראו שהיה מעורב כאן עיבוד.

אחת המצולמות שלי, סיון, נורא פחדה להגיע לצילומים. יש לה 2 בנות גדולות, והיא הגיעה אליי בהריון השלישי.

במשך חודש היא לא הפסיקה להגיד לי, "אבל אני נראית כמו פילה. אני לא אוהבת חשוף. אני לא יודעת. הבנות מאוד רוצות ואני לא…" ועוד כל מיני דברים.

אני חייבת להודות שזה קצת הבהיל אותי, כי איך אני אצליח להוציא כ"כ טוב מישהי שחושבת כאלה דברים על עצמה??

סיון הגיעה לצילומי הריון ביחד עם בעלה ו2 הבנות, כשהיתה בשבוע 32.  וזה מה שכתבה לי סיון אחרי הצילומים:
"קרן היקרה,אנו רוצים להודות לך על יום מהנה של צילומי משפחה והריון. תודה על הסבלנות , הטיפים , הרוגע , האווירה הטובה והיחס הנעים. בזכותך תיעדנו היום את משפחתינו. חברים – ממליצה בחום ! תכנסו לאתר ותבינו איזה איכות !!!"

צילומי הריון בסטודיו סיוון

זה הדבר הכי טוב שיכול לקרות לצלמת הריון. לקחת מצולמת שחששה כ"כ הרבה, ולתת לה את החוויה הנפלאה הזו, בתוספת תיעוד תקופת ההריון המופלאה.

אז מהמקום שלי, של תקופת הריון לא קלה, והבנה של הקשיים והתחושות הלא תמיד הכי טובות, אני מזמינה אותך להנות מתיעוד של ההריון שלך בסשן ציולמי הריון חוויתי.

להשארת פרטים ויצירת קשר