יש משהו מאוד מיוחד בתמונות משפחתיות מהעבר, הנוסטלגיה והזכרונות ,העולים בנו מתוך רגע קטן שבו עצרנו את הזמן, מציפים אותנו והתחושה פשוט נפלאה. צילומי משפחה הם משהו שאנחנו רוצים לקחת איתנו לנצח ולכן, כשבוחרים מה ללבוש באותו יום מיוחד, כדאי קצת לתכנן מראש. לא חשוב לכבוד איזה מאורע הצילומים. בין אם זה צילומים לקראת החגים או פשוט צילום משפחתי כי אתם רוצים לשמר את הרגעים הנפלאים האלה ביחד. אתם בהחלט רוצים להראות במיטבכם.

יש לא מעט דברים שאותם כדאי לקחת בחשבון כשאתם בוחרים מה אתם לובשים לצילום המשפחתי שלכם , אבל אין פה באמת צורך בעבודת דוקטורט.  פשוט תתמקדו ביצירת מראה שמאחד את כולכם ויהפוך את התמונות שלכם לכאלה שלעולם לא יהיו מיושנות או לא באופנה. אבל הכי חשוב שתלבשו את האהבה שלכם אחד לשני.

הנה כמה קווים מנחים שלי ללבוש לצילומי משפחה שבאמת ישארו איתכם לנצח:

צילומי משפחה בחצר

1. תככננו מראש-

ככל שתתנו לעצמם יותר זמן לתכנן מראש מה כל אחד מבני המשפחה ילבש, ככה תהיו רגועים יותר ביום הצילומים , וכשאתם רגועים אתם פנויים יותר למה שחשוב באמת- האהבה שלכם אל בני המשפחה, וזה מצטלם פשוט נפלא.

 

2. מתאים, לא זהה-

אין באמת צורך שכל בני המשפחה ילבשו את אותו הדבר , הימים שכל בני המשפחה חייבים ללבוש חולצה לבנה כבר מזמן מאחורינו, יש צבעים שהולכים טוב ביחד , פשוט תבחרו 2 צבעים מרכזיים והוסיפו גוונים רכים נוספים שיצרו את הלוק השלם המושלם.

 

3. הכל מתחיל בבית-

כשאתם בוחרים מה ללבוש כדאי לא לשכוח את הטאצ הכללי והעיצוב של הבית, כי בסופו של דבר לפחות לחלק מהתמונות האלה, יש נטייה להגיע אל הקירות של מבצרכם (לכך אני תמיד שואפת) בהחלט כדאי שהבגדים שתבחרו ירגישו בבית.

 

4. וממשיך בלוקיישן-

כדאי לא לשכוח את המיקום שבו קבעתם להצטלם, אם הלוקיישן הוא בביתכם, אז זה קל. אבל אם אתם הולכים להצטלם ביער או בחוף הים תבחרו צבעים שישלימו את הרקע שבלוקיישן ולא כאלה שינסו להתחרות איתו.

 

5. לבוש שהוא גם לביש-

חשוב שתלבשו בגדים פרקטיים ונוחים , זה נכון לכל בני המשפחה אך חשוב יותר מכל אם יש ילדים קטנים בתמונה. אם לא נוח לקטנטנים , זה כנראה הולך להיות יום ארוך מאוד עבורכם, הסבלנות שלהם גם ככה קצרה וגם שלכם היא לא אינסופית , אז אל תקשו על עצמכם  גם אם זה אומר שצריך לוותר על השמלה המדהימה הזאת שפשוט לא נוחה לילדה. וכשלא נוח לילדים הם בהחלט דואגים שכל הסביבה תהיה מודעת לכך.

אתם הכי יפים כשנוח לכם.

 

6. אביזרים-

אביזרים בהחלט יכולים לשדרג וליצור חיבור מושלם בין המראה של כלל בני המשפחה, אך צריך להיזהר כאן מאוד ולא להיסחף לתוך מראה עמוס אביזרים שבהם המצולמים פשוט הולכים לאיבוד. למשל אם הבן הגדול לובש חולצת משבצות ירוקות שחורות האחות יכולה לשים על עצמה צעיף עם דוגמא וצבעים דומים  וכך ליצור מראה הרמוני. קחו בחשבון אביזרים כמו- צעיפים, כובעים חגורות וכו…

צילומי משפחה של משפחה דתייה

7. תהיו עדינים-

פרטי לבוש שיש בהם המון דוגמאות  שונות, הדפסים ענקיים או לוגואים דומיננטיים יכולים להסב את תשומת הלב מכם ופשוט לגנוב את ההצגה. אלו לא צילומי קטלוג שהבגדים הם אלה שבמרכז ומושכים את העין, הם שם רק כדי להשלים אתכם.

 

8. תהיו קלאסיים-

טרנדים באים והולכים , האופנות משתנות, אבל התמונות שלכם יישארו לנצח. אם אתם רוצים ליצור זיכרון אל-זמני , תבחרו בגדים פשוטים וקלאסיים שיצרו פורטרט משפחתי שאינו תלוי בזמן.

 

9. ניסוי כלים-

אתם חושבים שאתם כבר סגורים לגמרי על הביגוד? אין טוב ממראה עיניים , פשוט תפרסו את הבגדים של כל בני המשפחה על המיטה ותראו אם אתם אוהבים את התמונה הכוללת המתקבלת , כך תקבלו פרספקטיבה טובה יותר על הבחירה שלכם ואם זה באמת "הולך טוב" אחד עם השני והזמן המושלם לשינויים אחרונים ולוודא שלא שכחנו כלום.

צילומי משפחה בטבע

10. פשוט תהנו, שתפו את כל בני המשפחה ותנו לאופי המשפחתי שלכם לפרוח.

צילומי משפחה בטבע


רוצים לנסות לתעד את הרגעים שלכם בעצמם? הנה כמה טיפים לצילומי משפחה שתעשו לגמרי בעצמכם!

 

רוצים שאני אתעד את הרגעים הקסומים שלכם? השאירו פרטים כאן