את לפני לידה או שממש לאחרונה ילדת, וגם את הבנת שאת הרגעים האלה חובה לתעד.

מליון דברים רצים לך בראש עכשיו… מה יהיה, איך יהיה, מה עכשיו, מה אחר כך… למה הבכי הזה? מה אני עושה לא נכון? אולי הוא רעב? אולי היא עייפה? חם מדי? קר מדי? קקי? פיפי? כמה הם אכלו? (אצל תאומים / שלישיות זה בכלל סרט אחר לגמרי, אם יש לך 10 דקות רצופות של שינה, את ברת מזל…)

והזמן טס, והימים עוברים, והנה, הגעתם לגיל שנה. ואת מסתכלת אחורה, ורואה מה עבר עלייך בשנה הזאת, וכמה שינויים, ואיך כל רגע הוא רגע שלא חוזר, ואיך הכל משתנה כל כך מהר… רק אתמול הוא היה 45 סנטימטר, איך פתאום הוא כבר 90??

אז את מאלה שהחליטו שצילומי ניובורן הם חובה בדיוק כמו עגלה טובה, סלקל בטיחותי, או אמבטיה בטיחותית. כי זה מה שנשאר מהרגעים האלה. התמונות. כי זה מה שתראי להם בעוד 10/15/20 שנה.

ועכשיו את הולכת לאיבוד. כי יש כל כך הרבה צלמות (וגם כמה צלמים) ניובורן, ואיך אני אבחר?

אז אני רוצה לתת לך יד, ולעזור לך קצת. יש כמה דברים חשובים בצילומי ניובורן:

  1. נסיון של הצלמת. צלמת ניובורן לא מנוסה יכולה להעביר שעות על גבי שעות בנסיון להוציא תמונה אחת טובה של התינוק שלך. אני משתדלת לקצר את השהות שלך אצלי כמה שאפשר, כי אני יודעת כמה הזמן שלך חשוב ויקר לך עכשיו, וכמה היית רוצה להיות במקום נוח, בבית. סשן צילומי ניובורן אמור לקחת כשעתייים עד שלוש, ולעיתים נמשך גם יותר. ככל שהצלמת מנוסה יותר, כך היא תוכל לתת לך מגוון רחב יותר בזמן קצר יותר.
  2. היכנסי לדף הפייסבוק העסקי של צלמת הניובורן, ובדקי אותה: האם היא שומרת על קשר רציף עם הקהל שלה? האם היא מתעניינת בדעתם? כל כמה זמן היא פעילה? האם נראה שיש לה הרבה לקוחות? האם היא מתמחה בצילומי ניובורן ותינוקות?
  3. קראי קצת על הצלמת, ודברי איתה. שאלי אותה קצת על עצמה ועל הרקע הטכני שלה.  בעייניי צלמת תינוקות טובה היא שילוב של 2 דברים – היא צריכה להיות טובה מבחינה טכנית (בעלת ידע טכני בצילום), והיא צריכה להיות רגישה, אמהית (לאוו דווקא אימא, למרות שזה יתרון, אני מכירה צלמת ניובורן מדהימה שעדיין אין לה ילדים), ולדעת מה הכי טוב לתינוק שלך.
  4. האם את מתחברת לסגנון שלה? מי שמכירה אותי, יודעת שהסגנון שלי בסטודיו הוא אמנותי / נקי. אני מקפידה על תאורה נכונה ומחמיאה, מקפידה על צבעוניות עדינה, ועל אקססורייז עדינים. לא תמצאי אצלי תחפושות / קוביות שם / או סרט ברוחב הראש של התינוקת. אני מאמינה שבעוד 20 שנה כשתפתחי את אלבום צילומי הניובורן שלך, תרצי לראות סדרת פורטרטים טובה של התינוק שלך, ולשם אני מכוונת.
  5. מחיר. בזמן האחרון אני נתקלת המון בשאלה "איפה ניתן למצוא צלמת ניובורן במחיר שפוי". אז אני אשאל – מה זה שפוי? האם שפוי להוציא על שמלה לחתונה 5000/1,000/15,000 שקלים? כן. שפוי. הרי זה הערב שלך. זו הפעם היחידה שלך בחיים (בתקווה). האם שפוי להוציא x שקלים על צילומי ניובורן (אצלי זה יהיה 1,590 שקלים נכון ליום כתיבת פוסט זה)? כן שפוי! אלה השבועיים היחידים שהתינוק שלך יהיה "ניובורן". אלו הרגעים הראשונים שלו בעולם שלך, בעולם שלנו, וכדי להעניק לו את הטוב ביותר, תבדקי תמיד שהוא בידיים טובות, אוהבות, מקצועיות, ומנוסות.

צלמת ניובורן מנוסה ומקצועית תשקיע המון בך, בתינוק שלך, ובאלבום צילומי הניובורן שלך. ככל שהיא משקיעה  בך יותר, כך המחיר יהיה בהתאם. (פיאט ומרצדס, כבר הזכרתי….? 🙂

דבר אחרון שאני רוצה להזכיר הוא נושא האחריות. אני נותנת לך אחריות מלאה על הצילומים. במידה ויצאת לא מרוצה מהתמונות שראית אחרי יום הצילומים, תקבלי את כל הכסף שלך בחזרה. הכל. (למעט 5% עמלת אשראי).

צילום ניו בורן מחיר שפוי 2

מנסיוני יש 3 סוגים של אמהות:

  1. אלו שיודעות שחשוב לתעד את תקופת ההריון, והולכות על "בטוח" – צילומי הריון בסטודיו מאובזר בשלל אביזרים – קוביות על הבטן, סרטים על הבטן, לוח מחיק שסופר אחורה את הימים על הלידה… צילומים מקסימים, אך אינם עומדים בקו אחד עם הסגנון הנקי של סטודיול'ה צילום.
  2. אלו שיודעות שחשוב לתעד את תקופת ההריון, ומחפשות להצטלם בסטודיו שמתמחה בסגנון צילום נקי אמנותי, ומתמקד בך ובנשיות שלך, ומתאים לך את התאורה והלבוש בצורה המחמיאה לך ביותר. מיד אחרי הלידה הן מבינות שחובה לתעד את הקסם הזה שהן מחזיקות בידיים, ולפעמים טיפה מאוחר מדי או שכבר אין מקום בסטודיו, ונאלצות להסתפק בצילומי תינוקות שאינם צילומי ניובורן (שגם הם צילומים מקסימים, אפשר לקרוא על ההבדלים בין צילומי תינוקות לניובורן כאן )  , או שהן נאלצות להתפשר על צילומי ניובורן בסטודיו שלא לטעמן, משום שלא נשאר מקום אצל הצלמת אצלה הן רצו להצטלם.
  3. אלו שמגיעות לצילומי הריון, וכבר אז משריינות מקום לצילומי ניובורן, עשו את כל העבודה המקדימה כבר בתחילת השליש האחרון להריון, וכל מה שנשאר להן לעשות זה להודיע לצלמת שהן ילדו, לתאם תאריך סופי, ולהגיע ברוגע ושלווה, ולהיות בטוחה שיקבלו את אלבום הניובורן המושלם בשבילן.

אז לאיזה סוג את שייכת…?

כדי להבטיח לעצמך שקט ושלווה, ולשריין לעצמך מקום בטוח לצילומי הריון או ניובורן השאירי את הפרטים שלך, ואחזור אלייך בהקדם

אשמח לראותך אצלי בסטודיו!

קרן

054-2471818

להשארת פרטים ויצירת קשר