כל ילדת בת מצווה מכירה את זה. הגיעה הזמן לבוק בת מצווה, והכי חשוב לך – שהוא יהיה בדיוק כמו שחלמת. בוק בת מצווה כמו שאת רוצה.

בתור צלמת בת מצווה אני נתקלת הרבה בשאלה – איפה מצלמים בוק בת מצווה. בסטודיו? ביער? בים? במבנה מיוחד?

התשובה שלי זהה ואחידה לכולן: איך את מדמיינת את בוק בת המצווה שלך? – הרי כל נערה היא מיוחדת בפני עצמה ולא רוצה שצילומי בת המצווה שלה ייראו כמו של כולן.

לפני כחודשיים יצרה איתי קשר אמא של אלה וסיפרה לי שאלה ושירה רוצות בוק בת מצווה משותף. להצטלם ביחד, להתרגש ביחד, ועם זאת שלכל אחת מהן יהיה אלבום בת מצווה משל עצמה.

בשיחות שלי עם אלה ושירה גיליתי שתי ילדות נערות מקסימות, דעתניות, שחשוב להן שהבוק בת מצווה שלהן יהיה הסיפור שלהן. שהוא יהיה אישי, אמיתי, עדין – והכי מתאים להן.

בתור אמא ל 3 בנות שיום אחד יחגגו בת מצווה, חשוב לי גם לשמור על האיזון העדין שבין ילדה לנערה. לשמור על הרצון של הנערה להראות נערה, ושל ההורים לשמור על הילדה הקטנה שלהם, ולדאוג שהבוק בת מצווה שלה יישאר מכובד וישמור על האיזון הזה.

לכן, תמיד אני מבקשת לדבר לפני הצילומים גם עם החוגגת וגם עם האמא, מקשיבה, ומפנימה. במקרה של שירה ואלה היה חשוב לי למרות שהן בחרו בבוק בת מצווה משותף, כל אחת מהן תצא עם בוק בת מצווה אישי שלה שמשקף את מי ומה שהיא.

והנה כמה מהתוצאות הסופיות של בוק בת המצווה של שירה ושל אלה:

צילום בוק בת מצווה אלה ושירה

 

להשארת פרטים ויצירת קשר