בסטודיול'ה צילום, של הצלמת המקצועית קרן דניאלי, מתמחים בהפקת צילומי הריון באתרים שונים בטבע לרבות צילומי הריון בים. מדובר בצילומים מרגשים ואישיים המדגישים את הנשיות והיופי של האישה והריונה, ומשתלבים באופן הרמוני ונפלא עם חוף הים, החול והגלים. הצילומים יותאמו לאופייה של כל אישה כשניתן לבצע אותם לבד ובשילוב של בן הזוג והילדים.

הקשר הטבעי שבין ים להריון

חוף הים הינו אתר אידיאלי לצילומי הריון המספק אור רך וייחודי, משחקי אור וצל מרתקים, צבעוניות מרהיבה ונעימה, ואווירה שלווה וייחודית. בנוסף, מעצם היותו מקור מים גדול הים מספק קשר טבעי להריון ולעובר הצף לו במי השפיר, ומתחבר לזרימה המרגיעה של מי הים על מרקמם, קולותיהם וניחוחותיהם.  לכן, ים מספק לאישה ההרה ולעוברה מצע טבעי נוח, נעים ומרגיע, בין אם על גבי החול הרך או בין גלי הים המלטפים והצוננים.

הפקת צילומי הריון בים

הפקת צילומי הריון בים נערכת לאחר שיחת הכרות ביני לבינך, במהלכה נכיר אחת את השנייה, אקשיב ואבין את תחושותייך ורצונותייך. בעקבות שיחה זו נגיע לחוף ים בשעה נעימה הנוחה לך ונתחיל בהכנה לקראת הצילומים עם תלבושות ואבזרים מתאימים. הצילומים עצמם נערכים באווירה אישית ואינטימית שמאפשרת לך להשתחרר מול המצלמה ולהרגיש חופשייה וטבעית. אלו תחושות שהים באופן טבעי עוזר להעביר מעצם יופיו ונוכחותו, ובזכות הנינוחות שהוא מעניק.

צילום הריון בים

צילומים לבד ועם בני משפחה

צילומי הריון בים שאני מפיקה, ניתן לערוך לבד באווירה אישית ואינטימית, המוקדשת רק לך ולתהליך שאת עוברת. כמו כן, האושר והחופש הגלומים בים מהווה גם מצע נפלא לצילומי הריון המשלבים את בן זוגך וילדיכם. בין אם לבד או עם בני משפחתך, לעיתים קרובות הצילומים מוכתבים באופן ספונטני מהמפגש עם הים, שאינו משאיר אף אחד אדיש. בין היתר, צילומים בים יכולים להיות באווירה שלווה, רגועה וטהורה, ברגע אושר ושובבות בחול או בין הגלים.

הזמנת צילומי הריון בים

להזמנת צילומי הריון מרהיבים ומרגשים בים, באתרי טבע אחרים או בסטודיו שלי, ולקבלת עוד פרטים ומידע בנושא, צרו קשר עם סטודיו'לה צילום  בטלפון 054-2471818.