אלה הן רק חלק מהשאלות שאני נשאלת במהלך היומיום, ואף פעם אין לי תשובה חד משמעית לשאלה כזאת.

לכל לוקיישן יש את הקסם והייחוד שלו, והכי חשוב שהמצולמים ייתחברו אליו. בפוסט הזה אני אנסה קצת לפזר את הערפל מעל השאלה הזו.

צילומי הריון בסטודיו:

בצילומי סטודיו, אפשר ליצור אינסוף אווירות בעזרת התאורה, הרקע, הלבוש, האיפור, והאביזרים. לרוב צילומי הריון מהסוג הזה יתמקדו במצולמים, ולא בסביבה. לכן חשוב מאוד להיות מאורגנים, מסודרים ונינוחים. כדאי להגיע עם מספר פריטי לבוש אהובים, בנוסף לאביזרים שיש בסטודיו, כדי להגיע למגוון רב של סטים כך שנוכל ליצור אלבום הריון מגוון ומעניין.

צילומי הריון בסטודיו רונית

צילומי הריון בלוקיישן אורבני / בטבע

צילומי הריון בלוקיישן הם מהאהובים עליי ביותר, שכן בצילומים מהסוג הזה ניתן לשלב את ההתרגשות סביב ההריון עם סביבה מיוחדת ושונה. בכל לוקיישן יש הרבה פינות, כך שניתן בקלות ליצור גיוון באלבום ההריון.

דבר חשוב שיש להתחשב בו הוא התאורה. לא כדאי לצלם בשעות הבוקר / הצהריים, שכן בשעות האלה השמש קופחת, ויצרת הצללות לא יפות ולא מחמיאות למצולמים. השעות היפות הן שעות הזריחה והשקיעה, מה שבשפה המקצועית נקרא "Golden Hour" – "שעת הזהב". בשעה זו השמש נמוכה, ויוצרת הילה מקסימה מסביב לראש ולגוף בצבע זהוב. בכלל, זו השעה הכי טובה לצילום טבע באשר הוא, ולכן צלמי טבע נחשבים יוצאים לצלם ומתמקים עוד לפני זריחת השמש, יושבים ומחכים לרגע המושלם. כך גם בצילומי הריון בטבע. שווה לקום מוקדם כדי להגיע לתמונות מרהיבות!

כאשר ניגשים ללוקיישן אורבני ישנם עוד המון דברים שצריך לקחת בחשבון – כמות האנשים העוברים בשעה זו במקום הזה, באיזה שעה הבניינים לא מסתירים את השמש, והאם זהו איזור עם הרבה עשן/פיח או כל דבר אחר שעלול להפריע למהלך הצילומים.

ישנם סטים שאני דווקא כן אעדיף את כל הבלאגן, וזה כבר יהיה תלוי רק בך ובסוג האלבום שתרצי להפיק.

כשאת מתקשרת לקבוע צילומי הריון, תמיד תתייעצי לגבי איפה ומתי, כדי שתוכלי להגיע לתוצאה המושלמת בשבילך

צילום הריון בבית שבוע 35

🙂