בשנים האחרונות עולה הביקוש עבור צילומי הריון וניו בורן מקצועיים ואומנותיים. יחד עם זאת, שלא כמו בתחומים מקצועיים אחרים, מדובר בצילומים מאוד אישיים ואינטימיים הדורשים אווירה מתאימה. לכן, את עדיף לבצעם עם צלמת מומלצת במרכז כמו קרן דניאלי מסטודיול'ה צילום שבתל מונד, המתמחה בצילומי הריון וניו בורן ייחודיים ועל זמניים.

 

העדפת צלמת אישה מקצועית ומנוסה

קרן דניאלי היא הבחירה הנכונה עבור צלמת מומלצת באזור המרכז להריון וניו בורן. ראשית, מפני שהבחירה המתבקשת עבור צילומים אלו היא אישה, שמולה ניתן להרגיש נוח בחשיפת רגעים אינטימיים מיוחדים של ההיריון. מעבר לכך, מומלץ לבחור באישה שהיא כבר אם לילדים ושיכולה להבין ולהזדהות עם ההליכים והצרכים המיוחדים העוברים על אישה הרה ועל תינוק שרק נולד. אלו הנתונים האישיים שיש לקרן דניאלי להציע, בהיותה אם לשלוש בנות, ששתיים מהן תאומות. מלבד זאת, קרן דניאלי היא צלמת ניו בורן והריון מומלצת מעצם הניסיון הרב שיש לה בתחום, ומאחוריה שורה ארוכה של לקוחות מרוצות. ניתן להתרשם מאלבומיהן המרהיבים בגלריה שבאתר הצלמת.

 

צלמת הריון מומלצת

עוד סיבה שבגללה קרן דניאלי היא צלמת הריון מומלצת טמונה מיכולתה להעניק לכל אישה חוויה אינטימית, מרגשת ובלתי נשכחת. בראש ובראשונה דואגת קרן לנוחיותה של האישה ההרה, ומכוונת אותה לתנוחות שונות שישקפו את מלוא יופייה ואת מלוא הדרו וייחודו של הריונה. בנוסף, צילומי הריון אלו מבוצעים בסטודיו של הצלמת או במיקומים שונים ומרהיבים בטבע, עם תלבושת שכל אישה מביאה מביתה. זאת בצירוף תלבושות ואקססוריז הקיימים בסטודיו ומותאמים ספציפית לכל אישה בהתאם לחזותה, אישיותה ומיקום הצילומים.

צלמת הריון מומלצת שמלה לבנה ידיים על הבטן

צלמת ניו בורן מומלצת

בנוסף להיותה צלמת הריון מוערכת, קרן דניאלי מוכרת גם בתור צלמת ניו בורן מומלצת בעלת ניסיון והכשרות ייחודיות, אותו עברה בחו"ל אצל צלמים מובילים וידועים. בצילומי הניו בורן שלה קרן מתמקדת בתינוק ובבני משפחתו תוך שמירה על מירב הנוחיות, ושימוש באלמנטים שונים מעולם האומנות. שילוב זה יוצר צילומים אינטימיים, מרגשים וייחודיים המשקפים את פלא הבריאה, יופיו של הרך הנולד והקשר המיוחד להוריו. הצילומים עצמם מתנהלים ללא הגבלת זמן בהתאם לקצב המוכתב על ידי התינוק וצרכיו, עם הרבה סבלנות, רכות ואהבה, ובסביבה בטוחה ונקייה.

 

הזמנת שירותי צלמת הריון וניו בורן

אם הינכם מעוניינים להזמין את שירותיה של צלמת הריון וניו בורן מומלצת, צרו קשר עם  סטודיול'ה צילום של קרן דניאלי בטלפון 054-2471818, לקביעת מועד צילומים ולקבלת פרטים נוספים בנושא.